maanantai 21. tammikuuta 2013

Ooon niiin väsynyt....

... tohon ukkoon välillä. :XX Hohhoh.

Itte nukuin jotenkin niin huonosti ja aamulla kun piti herätä olin ihan poikki. Totesin vaan, että antaa kerhopäivän olla ja ollaan kotona. :( Harmi Samulle, mut mä en vaan jaksanut/pystynyt herätä. Yskä on kurja. Nyt sitten nysvätään tässä yläkerrassa. Ukko tuolla alhaalla, vissiinkin nukkuu, kuten aina, tai jotain. Yritin kysyä, että josko siivottaisi yhdessä (vastaus: ei), lähtiskö se Samun kaa pihalle (vastaus: ei), muuta kun kysyin niin ei enää edes tullut vastausta. Ärsytttää kun joku on noin helvetin laiska. Kai mä meen sitten itse edes piipahtamaan Samun kanssa pihalla. Käy niin sääliks kun jumitetaan täällä sisällä.

Se uintikin olisi illalla.. Hmm. :P

Pakko purkautua johonkin.

Ehkä me lähetään sinne pihalle nyt sitten edes hetkeksi. Itelle tulee ainakin parempi äiti-fiilis. ♥♥

4 kommenttia:

  1. Tosi ikävää :( Meillä iskä pojan kanssa touhuilee ja mä oon niin laiska, etten jaksa illalla lähteä ulkoilemaan niin isi menee onneksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyl ikävää. :/ Onneks teillä noin. =)

      Meillä tää on tällaista aina.. Jooo. Nooh, ei voi mittään. Kyllä tää elämä tästä joskus muuttuu.

      Onneks ees käytiin pihalla. ♥

      Poista
  2. Voi ei :( mut joo, ollaan puhuttu aikasemminkin ja tiedät mitä mieltä oon.. :-D jaksuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuuu ai nou, mut kyl tää tästä muuttuu, toiv. pian. ^^

      Mut kiitti<3

      Poista

Piristäisitkö vähän? :)