torstai 26. helmikuuta 2015

Neljännesvuosisata mittarissa, aatteita elämästä juuri nyt!

Huhhei, niin se vaan taas tänään tuli yksi vuosi lisää mittariin! Neljännesvuosisata täynnä!


Musta tuntuu vanhalta. Tai ei edes tunnu, mutta 25 kuulostaa ikänä vanhalta. :D Nyyh! Pikkuhiljaa alan ymmärtää nelikymppisiä, jotka sanovat, että tuntevat itsensä edelleen parikymppisiksi. Mieli on niin nuori vielä. ♥


Kahteenkymmeneenviiteen (huh mikä sana :D) vuoteen on mahtunut paljon. Paljon hyviä juttuja, mutta paljon myös ikävämpiä.

Kun olin nuori tai oikeastaan vielä lapsi, pidin 25:ttä vuotta sinä tiettynä rajana monellekin asialle. Silloin ajattelin ja halusin, että tähän ikään mennessä on perhe koossa eli lapset hankittu ja puoliso rinnalla. Suunnittelin olevani töissä ja asuvani omassa kodissa. :)


Nyt kun tämä maaginen ikä on saavutettu, huomaan, että moni asia vielä uupuu elämästäni. Se tärkeinhän minulla on, eli Samu. Poikani, joka tänäänkin kikatteli autossa kun tuhanteen kertaan kerroin hänelle rakastavani häntä niiiin paljon. ♥

Olin aina kuitenkin haaveillut kahdesta lapsesta, mutta ehkä sen toisen aika on vielä joskus. Nyt tällä hetkellä olen tyytyväinen tähän ja siihen, että voin antaa Samulle kaiken huomioni, enkä joudu jakamaan sitä kenenkään muun kanssa.


Puolisoakaan ei ole! Surullista välillä olla yksin, mutta kyllä mä uskon siihen, että se oikea (tai vaikka edes väärä :D no ei kai...) joskus löytyy. :)) Mielestäni olen kuitenkin ihan kiva tyttö!

Työpaikka mulla on ja vakituinenkin vielä. Siitä oon happy! Onpa muuten eka virallinen työpaikkani jos parin viikon puhelinmyyntiä ja lapsuuden mainosten jakoa ei lasketa.

Omaa kotia ei ole, mutta koti on, se on tärkeintä. ♥ Kun koti on vielä paikassa, josta tykkää. ♥


Nuorempana ajatukset elämästä on ollut erilaisia kuin nyt. Tähän hetkeen olen kuitenkin suhteellisen tyytyväinen. Asiat voisivat olla huonomminkin. Silti odotan elämältäni tästedes enemmän aurinkoisia päiviä ja hyviä hetkiä. Ei ainaista murehtimista ja stressaamista. Haluan oppia täysillä nauttimaan hetkestä, niistä ainutlaatuisista ja unohtumattomista.


Elämä, nämä kaikki 25 vuotta, on tehnyt minusta tällaisen kuin nyt olen. ♥

Ja oikeastaan olenkin aika tyytyväinen. Onnellinen siitä mitä minulla on. ♥


ps. Kuvat nappastu albumista kännykällä. Satunnaisia lapsuuskuvia :P Kuvissa esiintyvä toinen henkilö on tietty siskoni. ♥ Paitsi vika kuva, joka sisältää meidän synttäripäivän herkuttelut, mums!

8 kommenttia:

  1. Voi miten ihana postaus, ihan tuli kyynel silmään.. On ollut ja on hienoa omistaa juuri sinunlaisesi isosisko. Kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta onneksi sitä ei keneltäkään vaaditakkaan. Riittää kun on oma itsensä. Ajattelee asiat pääasiallisesti positiivisesti eikä murehdi liikaa. Kaikki tulee kyllä aikanaan ja asiat loksahtelevat pikku hiljaa paikoilleen kun ei hätäile turhaan. :)

    Hyvää syntymäpäivää rakas siskoni, Milla! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos vielä Anne. ♥

      Kyllä ne asiat loksahtelevat paikoilleen kun on oikea aika. ♥

      Poista
  2. Myöhästyneet Onnittelut Milla <3
    Kohta ikää mittarissa 32vee ja ihan nuorelta tuntuu vieläkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeeee, kiiitos! :))) Nojoo, kaipa se tosissaan noin menee. :) Lohduttavaa kuulla. ;D

      Poista
  3. Paljon onnea!

    Ja ei saa sanoa, että 25 on paljon, kun itse täytän ens viikolla 9 vuotta enemmän :D Mun kokemukseni mukaan elämässä voi 20-30 ikävuoden välillä tapahtua paljonkin asioita pienessä ajassa, joten ihan varmasti saat unelmasi toteutettua, kun vain pidät silmät ja mielen avoinna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos ^--------^

      Jep noinhan se on! Silmät on auki ja mieli avoin.. :) Tulevaa odotellessa. ♥

      Poista
  4. Onnea valtavasta! Olet nuori ja upea!
    T: Nitta

    VastaaPoista

Piristäisitkö vähän? :)