tiistai 12. kesäkuuta 2012

Ulkoilua, leffailua.

Eilisestä aloittaen! Oli tarkoitus mennä ekaa kertaa tsekkailemaan puistoruokailua läheiseen leikkipuistoon ja mentiinkin. Ei vaan ehditty olemaan siellä kuin ihan hetki. Samulla kun sen verta vielä tota yskää, et oksens sit kahdesti yskäkohtauksen lomassa, ni lähettiin sit pois. Harmi. Itte ku tota ainakin olin oottanut! Mutjuu, huomen vissiin naapurin ja hänen pikkupoitsunsa kanssa sinne. :] Illemmalla mentiin kuitenkin taloyhtiön pihalle leikkimään ja pyöräiltiin tietty!




Aamupalaks poitsu muuten veti corn flakeseja! :D Meillä ei pahemmin mitään muroja harrasteta. Poitsu syö yleensä puuroa, leipää, weetabixiä ym. Mitäs muilla syödään aamulla/illalla? (: Nyt sai eilen ja tänään noita muroja ja vitsit, tais herralle maistuu.




Tää päivä on ollut ihan perusjees! (: Lämmintä on ollut, eli ollaan ulkoiltu ja ulkoiltu. Toisin sanoen pyöräilty, keinuttu, tehty hiekkakakkuja, käyty koulun pihalla leikkimässä ym. (: Mä kävin jo aamulla klo 8.00 hammaslääkärissä Tilkassa.


Samu kun meni päikkäreille lähin mä ostarilta hakee vähän sipsejä ja vuokraleffan. Leffa oli "Unstoppable - pysäyttämätön" ja se oli varsin hyvä. ! Sipsit ainaskin maistu! Kerettiin melkein koko leffa kattoa ennen kun poikanen heräs.




Jihuu, kohtahan sitä voi jo alkaa iltapuuhiin, oon aikas poikki ku oon jo kuudelta noussut. Huomenna siis toivottavasti puistoilemaan ja illalla sit mulla onkin pokerifinaali (johon ei kyllä oikeen oo tavotetta edes kun pisteitä mulla on niin huonosti..)

Ens ma viemään Samu Lintsille huvittelemaan! <3 Josko olis parempi ilma ku sillon huhtikuussa vai millos käytiin viimeks. Viikon päästä keskiviikkona yks semmonen kesäjuhla, joka on ilmoista riippuen joko ulkona tai sisällä. :D Sit oliskin jo juhannus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)