sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Viikko 37 lopuillaan.

Näin tämäkin viikko, viikko 37, alkaa olemaan lopuillaan. Näin se vuosi vaan kuluu. Enää kolme kuukautta jouluun. Tykkäättekö te joulusta? Missä te joulun vietätte? Mä tykkään. Odotan sitä aina kovasti ja nykyään enemmänkin ihan Samun takia. Joulun odotukset on aina kovat ja harmitus aina kova (tai no kova ja kova, mutta silti...) kun se on niin nopeasti ohi. Me ollaan ainakin tähän asti vietetty joulu lähinnä mun isovanhemmilla. Yleensä on kuusi ja sapuskat on hyviä. ♥ Rakastan peruna- ja lanttulaatikkoa, graavi- ja kylmäsavulohia. Kinkusta en niin välitä vaikka toki sitäkin pitää vähän syödä. Samu kun oli 8kk oltiin aatto miehen isovanhemmilla, joulupäiväksi mentiin mun isovanhemmille. Viime jouluna tehtiin toisinpäin, mutta tänä jouluna olisi taas toi ensin mainittu versio luvassa. Ollaan siis sovittu, että mennään näin vuorotellen. Ihan kiva ja onhan se reilua näin. Muistan sillon kun oltiin aatto pois ja sisko soitti mulle, että "hän avaa lahjat vasta joulupäivänä kun mäkin oon siellä." ♥ Se oli niin kaunis teko, ihana sisko. =)

Joko joululahjoja olette hankkineet? Vai hankitteko viimetingassa? Mä olen surkea keksimään lahjoja! Oon niin kateellinen niille, jotka osaa keksiä toisilleen vaikka mitää kivaa tai vaikka tehdä jotain itse. Mulla ei todellakaan ole minkäänlaisia kädentaitoja eikä mielikuvituskaan ole hääppöinen, ainakaan jos pitäisi lahja jollekin keksiä.

Itse olen saanut Samulle hankittua yhden pienen lahjan ja kummitytöllekin jo jotain. Muuten ei vielä mitään ! Yleensä jää aika viimetinkaan. ;) Viime vuonna kävin joululahjaostoksilla vielä 23.12. :D No, parempi myöhään kun ei milloinkaan.

*******

Tästä päivästä. Ihana ulkoilu-ilma oli. ♥ Aamupäivästä oltiin ulkosalla ja iltasella nyt myös. Iltasella lapsosilla oli kivat leikit potkupyörinensä hiekkalaatikkolla. Heillä oli oma crossirata. Oli monttua ja mäkeä. Ihanaa kun on pojalla kavereita ! (:






Tähän vielä mun lookkia keskiviikolta ! Tykästyin tohon paitaan hirmuisesti. Perus H&M, mut tosi kiva ! Housutkin ihanat ja nekin samaisesta liikkeestä, mutta ovat jo vanhemmat. Kengät tietty Pumat. ♥


Huomenna olisi sitten tiedossa asioiden hoitoa, illalla kolmas polskintakerta ja sen jälkeen suunnataan Samun kanssa mun äitille kahdeksi yöksi. =)) Samu pääsee touhuamaan Bonnien kanssa pitkästä aikaa!

ps. Tekisi mieli hakea yhtä työpaikkaa. ;p Onneks hakuaikaa on vielä reilu kuukausi niin ehdin pohtimaan.

2 kommenttia:

  1. Raitapaidat on muodissa! Munkin pitäs löytää se oma, iteltänihän löytyy vaan kaks mutta kumpikaan ei jollain tavalla miellytä silmää! Mutta tiiänkin mistä löydän aika kivan raitapaidan, nimittäin HM:stä! Kiva vetskarikin siinä paidassa takana eikä hintakaan mikään paha :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kuulostaa aika kivalta paidalta tommonen. :] Raidat on kyllä kivoi vaikkei mullakaan taida itellä olla ku toi yks.. ^^

      Poista

Piristäisitkö vähän? :)