perjantai 21. syyskuuta 2012

Äiskäläreissu ja pokerifinaali takana !

Täällä ollaan taas, täysissä voimissa ! Hah. Eilinen oli melkoisen kurjuuspäivä. :Z Plääh. No, mutta tästä selvittiin ja taas porskutetaan eteenpäin.

Eilen tultiin äiskältä ja oltiinkin kolme yötä. ♥ Ihanaa oli vaan olla ja jutella. =) Samulle äiskä sponssas muovailuvahat ja nehän olikin hitti ! Poitsu muovaili niillä niin intensiivisesti pitkän ajan, että olin vähän yllättynyt. ;p Toki mäkin muotoilin itse jotain, mutta mä en tosissaan ole mikään kädentaitaja. :D

Kuvan laatu ei ole tosiaan kovin huippu. Kännykällä jouduin reissussa ottaa kaikki kuvat. Mulle nimittäin kävi jotain mitä ei ole koskaan ennen käynyt. Nimittäin unohdin mun kameran muistikortin kotiin. :/ Kylläpäs harmitti !

Yks päivä käytiin vähän eläimiäkin katselemassa Faunataressa. Olipas ne puput suloisia. ♥ Kyllä sellainen olisi ihana ! Oma rakas Puppeni oli mahti, en usko, että toinen pupu enää voisi mitenkään yltää sen tasolle. :D Mutta silti !


 Hangilla käytiin myös hetki touhuamassa ! Sori huonosti muokattu kuva, mutta nyt ei ole aikaa ! :D Lähdetään kohta Samun kanssa moikkaamaan mun kaveria ja mennään Mäkkiin vähän läskeilee. :p

Bonnie oli tietysti mukana kuvioissa. ♥ Lollll mikä muokkaus. :D Oma äitini oli vaan ei-niin-edustavana tuolla taustalla, että oli pakko keksiä jotain, ihan säilyttääkseni hänenkin mielenrauhan. :D


Mukavaa viikonloppua kaikille! :) Me lähetään nyt läskeilee. Tai pikameikki naamaan, vaattehet päälle ja menoks ! :D Nälkäkin jo on !

2 kommenttia:

Piristäisitkö vähän? :)