keskiviikko 12. syyskuuta 2012

K ES K IVI I KK O A

Heips ja hyvää keskiviikkoa kaikille ! :) Me jumitetaan sisällä, on ulkona sen verran sateista. Kohta täytyy alkaa laittamaan ruokaa (pottuja, lihakastiketta ja lisukkeet). ^^ Jos sitten ruoan jälkeen malttaisi mennä pihalle.. Ne uudet sadekamppeet pitäisi saada poitsulle hommattua.

Vähän eilisenkin kuulumisia.

 Peruspäivä aikalailla ! Ulkoiltiin, eli käytiin pyöräilemässä, tutkailtiin etanoita, joita oli puskissa tuhottomasti ! Isimies vietti myös normaalia enemmän aikaa poitsun kanssa ja leikkivät vaikka mitä. :) Mä sain rauhassa vaan olla, käydä koneella, katsella telkkaria ym. Kyllä olinkin tommoisen tarpeessa ! Samulla tuntui olevan myös hurrrrrjan hauskaa, vaikka mun mielestä leikit välillä oli turhankin rajuja.. 


                                              Voi kun näyttää kuvien laatu niin huonontuvan kun siirtää ne tänne bloggeriin :/

Illalla mm. keinuteltiin Samua peiton sisässä. ♥ Tää on tuttua puuhaa !





Maanantaina noudin myös postista tilaamani shampoonäytteet. Oletin niiden olevan semmoset pienet pussukat, mutta tällaiset kivat tulikin !




Maanantain uinti oli edellisviikkoiseen verrattuna tosi kiva ! :) Meni jo tosi hienosti, eikä Samua hirveästi narissut lelujen perään. Muutamasti jo hyppäsi jo altaan reunalta sukelluksiin, eli hyvin menee. Olin niin iloinen ton kerran jälkeen. ♥ Olin niin suruissani kun ajattelin, ettei Samu enää uskalla/viitsi hypätä sukelluksiin. Se kun oli keväämällä pikkumiehen lempipuuhaa ! Sitä oltaisi tehty vaikka 20 kertaa putkeen. Mut jes, onnellinen olen. ♥

Nyt laittamaan se ruoka ! :) 

2 kommenttia:

  1. Mistä sä tollaset näytteet oot saanu?? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä muista enää ja se kampanja loppu aika nopeesti. :/ Niitä jaettiin muistaakseni 3000kpl ja sai itse valita omalle hiustyypille sopivat näytteet.

      Poista

Piristäisitkö vähän? :)