keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Linnanmäki vol. 2 !

Maanantaina käytiin sitten Lintsillä jo toistamiseen tänä kesänä ja kivaa oli. :) Ilma oli taas melkoisen hyvä ja aurinko paistoi. Tällä kertaa menossa mukana olivat itseni lisäksi Samu, isänsä ja vaarinsa. Kaikilla pojilla oli omat rannekkeet, mutta mä tyydyin muutamaan laitelippuun. Samu kävi laitteissa taas monen monta kertaa ja nautti kyllä täysin siemauksin. ^------^ Itse käytin laitelippuni Ukkoon, Rakettiin ja Vekkulaan. :) Bongattiin myös ne Hevisauruksen tyypit!


Kuutisen tuntia meillä taas vierähti ja iltaseiskan aikaan lähdettiin vasta pois. Tällä kertaa käytiin jopa nautiskelemassa hamppariateriat. Maistuihan ne!


Lintsi-reissun jälkeen me suunnattiin Samun kanssa junalle ja isovanhemmilleni. Siellä oltiin vain yksi yö ja seuraavana aamuna, eli eilen tiistaina, lähdettiinkin vaarin kyydillä mökille. Vaari tuli laittamaan veneen vesille ja kiinnittämään moottorin.

Nyt ollaan sitten mökillä sunnuntaihin asti. Täällä myös äitini ja Bonnie-koiransa, jonka taatusti blogini lukijat tietävät. <3

Poikanen onkin nyt mumminsa ja Bonnien kanssa metsäretkellä. Mun nimittäin piti päästä hetkeksi tietokoneelle rauhassa. Vastasin nimittäin yhden työpaikan videohaastatteluun, johon sain kutsun. Olen niiiiiin innoissani. Tämä olisi todella se ala, joka minua kiinnostaisi ja josta olen jo pidempään haaveillut. =) Toivotaan, että tärppäisi. :)

Nyt heips. :)

ps. Pahoittelut kun kuvat on ihan kiinni toisissaan. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)