lauantai 29. kesäkuuta 2013

Oman pihan juttui ja uusi tietsikkatuoli ^^

Tänään on ollut Hyvä päivä (isolla H:lla todellakin). ^^ Samun kanssa oon saanut rauhassa touhuilla. ♥ Ulkoiltu ollaan, käyty isillä kylässä (mä siellä siivoilin. :P), syöty pizzaa.. Mä kävin kaupassa ja ostin ananasta, joka oli superhyvää taas kerran. Ostin ainekset myös bataattikeittoon, jota suunnittelin kokeilevani huomenna!




Vihdoin ja viimein sain myös aikaiseksi koota paketissaan odottaneen tietsikkatuolini. Onneksi sen kokoominen oli suht helppoa siihen nähden, että olin jo varautunut siihen, että tungen ne osaset takaisin laatikkoonsa. :D Nättihän tää on, ihan tavallinen, mutta varsin siro ja siisti! Aikansa vaan vaatii tottua tähän kun vertaa vanhaan tuoliin. Vanha tuolihan ei ollut tietokonetuolia nähnytkään vaan oli pehmoinen käden mallinen nojatuoli. Hih.




Iltasella touhuiltiin vielä tossa omalla pihalla. Samu piirteli liiduilla ja mä siistin pihaa muuten vaan. Satuinpa bongaamaan marjoja meidän pihalla ja mietin hetken, että mistäköhän pensaista on kyse.. Kunnes sitten toisen pensaan juurelta bongasin lapun, joka kertoi niiden olevan punaviinimarjoja. ^^' Ihan kivaa! Kukkia mulla on pihalla ihan muutamia ostettuja vaan.. Tänään laitoin yhteen isompaan astiaan kasan kehäkukan siemeniä ja toivon, että niistä jotain tulisi. :)




Haaveissa on joskus saada tosta pihasta superihana. Semmonen puuterassi olisi ihana ja joku ihana ruokailuryhmä. ♥ Sitten joskus kun on varaaa... Nyt mennään näillä. :) Nythän piha on siis osittain nurmikkoa ja osittain siinä on tuommosia kivilaattoja. Ne ei oo hirmusen nättejä. :( Oma piha on silti oma, en valita!

Nyt hiljalleen nukkumispuuhiin. ^-------^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)