lauantai 29. joulukuuta 2012

Ne meidänkin joululahjat. ♥

Eilen vasta kotiuduttiin joulunvietosta, joten en oo ehtinyt koneelle tulla mitään kirjoittelemaan. =) Nyt tässä on pieni hetki aikaa aloitella. Jos vielä ehtisin postata tän ennen kuin joskus klo kahden jälkeen lähdetään liikenteeseen. Isomummi tulee katsomaan Samua meille ja me lähetään isolla porukalla kattomaan Jokerit-HIFK -peliä. Toivotaan, että HIFK nappaisi neljännen perättäisen voittonsa. ;) Tosi kivaa mennä peliä katsomaan, vaikka onkin narrihallista kyse. Oon itte käynyt viimeks peliä kattomassa sillon kun olin maha pystyssä. :D

* * *

Nytt kuitenkin siihen jouluun. Meillä oli kaikinpuolin oikein mukavaa. =) Aattona kahdeksi matkattiin anoppilaan. Herkkuruokia syötiin hurjasti, availtiin paketteja. Samu oli pukinhakureissulla nähnytkin pukin putsaamassa autoaan, hihi !

Iltasella vaan oltiin ja Samu musisoi uusilla muumi-soittimillaan ja ohjaili radio-ohjattavaa autoaan. Vähän jälkeen yhdentoista hypättiin Samun kanssa taksiin ja tultiin kotiin. 15min ehkä touhuiltiin ja sitten petiin. Kyllä uni maistuikin.

Seuraavana päivänä suunnattiin mun isovanhemmille, josta tosissaan sitten kotiuduttiin eilen. Kaava oli hyvin samanmoinen kuin aattokin. SYÖTIIN, availtiin lahjoja ja oltiin vaan. Ihanaa oli ja kaikilla tuntui olevan kivaa. :) Tosin mun äitini oli ehkä hieman suruissaan, kun olin unohtanut kaksi sen pakettia kotiin. :/ Onneks se sai ne sitten eilen. :D

Mun isovanhemmilla ollessa käytiin yks päivä pulkkamäessäkin ja oli KIVVAAA. Mukana oli mun ja Samun lisäksi mun sisko, äiti ja äitin koira. =) Hihi ! Oli melkonen pakkasilma, -15C, mutta hyvin sen pienen hetken tarkeni ja oli niin mukavaa! 

* * *

Sitten niihin lahjoihin. Me saatiin hurjasti kaikkea kivaa, kiitos vaan tontuille. ♥ 

Kuvistakin puuttuu vielä osa. Eli tosiaan Samu sai sen tosi kivan radio-ohjattavan kunnollisen auton, pari pikkuautoa, lahjakortin Anttilaan, liikennematon, duploja, kuivattuja kasvislastuja ja luomunameja, pari palapeliä, taskulampun (, jonka tuhosi heti :( ) ja pulkan. Siinä ne varmaan. ♥

 Samu sai kyllä vaikka mitä kivaa. ♥ Mm. Reino-kengät, leikkikeittiön, ihanan takin kevääksi, lahjakortteja Hoplopiin. ♥

Mun lahjoista kuvista puuttuu parit pikkarit, sukkikset, paistinpannu (, joka meni jo kaappiin käyttöä odottamaan), joulusuklaalevy♥ ja parit sormikkaat. Ne ainaskin. =)

                          Mä sain mm. ihanat kenkulit pikkusiskolta, lahjakortteja, pokkarin, BB-voiteen (wuhuuu). :)

Eli hurjasti tuli kyllä kaikkea kivaa, me ollaan iloisia ! ^^'



Vielä tähän kuva kun käytiin pulkkamäessä. =)


Nyt mä matkaan kauppaan, niin päästään sitten sinne otteluunkin lähtemään ! :) Nauttikaa vuoden vikasta viikonlopusta ! :)

2 kommenttia:

Piristäisitkö vähän? :)