maanantai 3. joulukuuta 2012

Huominen, tule jo.

Tässä mitä kerkesin tänään aiemmin kirjoittelemaan, mutten postannutkaan kun en saanut lisättyä kuvia kun olin kännykällä vaan täällä.

"Huomista odotellaan. ^____^

Samu on päikkäreillä ja mä nautin hetken omasta ajastani. Nykyään Samu ei enää läheskään joka päivä nuku päikkäreitä, mutta näin maanantaisin ne ovat tarpeen. Uintiin lähdetään puoli kuudelta ja takas kotona ollaan vasta kasin aikaan. =} Pian tulee uinneistakin joulutauko..

Me vietettiin Samun kaa eilen mukavaa aikaa kun oltiin kaksin. Isi kun läks ni mä vähän siivoilin ja sit lähettiin Samun kaa pihalle. Reilu tunti vierähtikin kirpakassa pakkassäässä. Samu kiipeili naapurintytön kanssa lumivuorella ja tyttö veteli Samua pulkassa. Samu veti autoja pulkan kyydissä. => On se muuten ihanaa kun Samua tulee naapurintytöt hakemaan pihalle. =>"

Luettiin kirjoja ja oltiin vaan. ♥


Uinnissa oli kivaa ! ^^' Uimalasit saatiin viime viikolla vihdoin molemmille ja ne on kyllä huiput. :)

Huomista odotan kuin kuuta nousevaa, kerron teille siitä lisää huomenna. =)

Ihanaa päästä täältä hetkeksi pois. Oon niin ahdistunut välillä, että huh. :( Plääh. Enkä mä voi fiiliksiäni täällä edes enempää kertoakaan.. No, ehkä tää tästä. Ainakin joitain päiviä voin olla Samun kaa ihan kaksin. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)