perjantai 10. elokuuta 2012

Mummolareissu & kirpparilöydöt.

Tosiaan, keskiviikkona kun tultiin mökiltä, niin mentiin sitten mun mummille ja vaarille pariksi yöksi! :) Etupäässä siksi, että päästiin moikkaamaan mun siskoa, joka lähti eilen Kreetalle kahdeks viikoks. Nähtiin viimeks varmaan toukokuussa. o.O Toki myös moikkaamaan mummia ja vaaria! ^^'

Eilen torstaina käytiin sitten Oliverin kirppiksellä Keravalla ja pitkästä aikaa löysinkin jotain, jess! Tässä mun pienet, mutta kivat ostokset! (:

                                                Vikingin ihanat pesunkestävät kengät koossa 25, 3€ !!!

Noi kengät on ihan superhyvässä kunnossa ja oon noista tosi iloinen. :) Toivon siis, että ovat passelit ensi keväänä/kesänä. Samulla nyt käytössä koon 23-24 kenkiä.. :)

                                                H&M:n perus t-paita itselleni, ihan uudenveroinen, 1€

Loistokuntoinen perus t-paita. :) Kiva saada itsellekin välillä jotain. Oon tosi huono koskaan itselleni mitään löytämään kirpparilta, en oikein osaa/jaksa etsiä.. Sisko on pari kertaa mulle jotain bongannut. =)

Lidlissä kun käytiin bongasin tämmöset kivat liidut, joissa on muovinen toi varsi. :) Pysyy pienessä kädessä hyvin eikä katkea ton muoviosan takia.. Meiltä kun löytyy tuhat kolmen sentin pituista liidunpätkää kun eihän ne ehjinä Samulla pysy. Mun Siiri-serkku sai myös samanlaiset, mummi osti nämä. Näillä pääs Samukin sitten taiteilemaan. :)

 

Nyt ollaan noin 1.5h oltu tässä kotosalla. Pistin yhden koneellisen pyykkiä pyörimään! :) Sit lähdetäänkin miehen isovanhempien mökille, ne tuli piakkoin meidät hakemaan! ^---^ Täytyy nyt nauttia kun on vielä mahis jonnekin lähteä. :)

Yhden postauksen olisin vielä halunnut tehdä, jos kerkeän! :) Katsotaan. Onkohan joku sitten jaksanut nämä kaikki lukea? :D Löysin niin suuren ihastuksenkohteen, erään merkkiset vaatteet, joista oon lukenut muutamista blogeista... ♥ Hyvät viikonloput nyt kuitenkin kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)