perjantai 31. tammikuuta 2014

Disney on ice -showssa

Mä voitin Bassoradion järkkäämästä Bassounelma-kisasta Samulle ja mulle liput Disney on ice -showhun, jossa sitten käytiin eilen torstaina. ♥♥

Odotukset ainakin oli korkealla! Itte oon käynyt lapsena noita katsomassa ja oon tykännyt. :)

Otin meille sitten liput permannon kolmannelta riviltä, kun aattelin, että siitä varmaan näkee tosi kivasti. No mutta hemmetti. Permannon rivit on samassa tasossa, mikä ainakin musta on ihan järjetöntä. Eli kaksi riviä ihmisiä edessä ja näkyvyys tietenkin oli rajattu. Samu istui enemmän mun sylissä kuin omalla paikallaan, jotta näkisi edes vähän enemmän.

Kyllä me ihan siedettävästi noinkin nähtiin, mutta ens kerralla ainakin tietää, että liput joko ekasta rivistä tai sitten alakatsomojen alimmista riveistä. Kokonaisuus jäi tuosta sijainnista ainakin vähän auki, valitettavasti.

Hintavaahan tuolla myös on! Ostin Samulle tuommosen välkkyvän mukin, joka sisälsi jäähilejuomaa, hinta 14€. Pienet popparit oli 6€! Tonhan nyt pysty jo päättelemään valmiiksi, että hinnat on kovia.


Nomutta, kiva kokemus silti! Samu näki ainakin haluamansa Autot-hahmot jäällä ja olihan ne mageita. :)

Ehkä siis ens vuonna uusiksi. :)


Oletteko te käyneet Disney on ice -showta katsomassa? Mitäs ootte pitäneet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)