sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Maaliskuun ekaa / Talviklassikossa

Maaliskuu starttaili meillä oikein kivasti. :)))

Aamusella Samu oli näin suloisena! Kerrankin ei irvistänyt kameralle. On se vaan maailman suloisin vaaleine hiuksineen ja ruskeine silmineen. ♥___♥



Kotona tietysti nautiskeltiin vapaapäivän aamusta ja siitä, ettei ollut kiire mihinkään. Miten rakastankaan tuommoisia päiviä. Jaksaa itsekin ihan erilailla! Unta kertyi itsellekin pe-la-yönä hulppeat 11h. Vähän univelkoja sis pois.. !

Kotoota kun lähdettiin ulos, suunnattiin keskustaan moikkaamaan pitkästä aikaa mun pikkusiskoa. =) Sain hältä synttärilahjan, awww. ♥ Kiitos vielä, Anne. ♥ Paaaaljon ihania suklaita (Fazerina ja joulusuklaa ihan mun lemppareita) ja uusi muumimuki! Käytiin Ciao caffessa istahtamassa. Me syötiin Samun kanssa jädet ja sisko otti herkulliselta tuoksuvaa teetä. ^^*


Anttilassa piipahdettiin myös hakemassa mulle uusi meikkivoide ja Samu sai pari pikkuautoa.

Sitten suunnattiinkin kohti Olympiastadionia ja Talviklassikkoa. Mulla oli sinne neljä lippua ja Samun ja mun mukaan lähti pojan sedistä kaksi. ^^'


Ennen alueelle pääsyä bongattiin noita upeita poliisihevosia. Ne on kyllä valtavia! Pelissä tunnelma oli mitä mainioin. Setä S osti Samulle tuon hienon HIFK-piponkin. ^^ Vähän viileää siellä oli, mutta onneksi olin varannut poitsulle fleece-peiton mukaan. On muuten semmoinen, jonka on saanut jo syntyessään. 

HIFK voitti, juhuuuuu! Eli nyt tiedetään Stadin kingi. :P

Pelin päättymisen jälkeen suunnattiin vielä syömäään!

 
Ihana päivä kaikinpuolin! Mutta oltiinhan sitä sitten poikkikin ja painuttiin suoraan sänkyyn kun kotiduttiin.

* *

Muutenkin nyt maaliskuussa on tiedossa paljon kivoja juttuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)