sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Onni on monta vapaapäivää

Tällä hetkellä mä olen onnellinen. Onnellinen siitä, että meillä on Samun kanssa monta vapaapäivää edessä. ♥ Koko viikon jo melkein laskin tunteja meidän loman (tai siis vapaapäiviä nää on, mutta melko läjä kerralla) alkuun. 

Eilen mumminsa noukki Samun päiväkodista yökylään ja mä pääsin vähän rentoutumaan kamusten kanssa.. :) Baariinkin oli tarkoitus mennä, mutta istuttiinkin vaan ystävän kotona. ^----^ Mutta mukavaa oli noinkin! 

Iltapäivällä hain sitten poitsun kotio! Kotimatkalla käytiin ostamassa jädet ja nautiskeltiin niitä sitten bussia odotellessa.

Ilta onkin mennyt puolin ja toisin melko väsähtäneissä tunnelmissa. :D Mä kun käväisin suihkussa, oli Samu sillä välin nukahtanut mun sänkyyn mun kännykkä kädessään. Taisi olla tapahtumarikasta mummolassa. Olivat käyneet mm. piknikillä. :))




Huomanna suunnataan sitten mökille nauttimaan vapaista. ^-----^ Ihanaa päästä sinne lataamaan akkuja. Menossa siellä mukana se perusjengi, eli meidän lisäksi äitini ja koiransa. Ehkä päästään moikkaamaan Herra Hirveä ja touhuilemaan muutenkin kaikkea muuta kivaa. :) 



Nyt suuntaan ittekin unosille.. Siellä se poikanenkin on nyt nukkunut iltakuudesta asti vaikka yritin pariinkin otteeseen herätellä. Noooh, toivottavasti unta riittäisi ees aamukuuteen. ;)

Mukavaa alkavaa viikkoa teille lukijoilleni. ♥

2 kommenttia:

  1. Mukavaa mökkeilyä! :)
    Kovasti odotan itsekin pääseväni mökille, ehkä jopa jo ens vloppuna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa kyllä rentouttavaa mökillä, kyllä siellä on vaan kivaa.. :)

      Ehkä ootte tekin päässyt mökkeilemään.. :)))

      Poista

Piristäisitkö vähän? :)