torstai 4. huhtikuuta 2013

Merenjäällä

Itse muutama hetki sitten kotiduin kickboxing/thaiboxing treeneistä ja oli taas kerran tosi kivaa. Huomaa kyllä kuinka kunto on parantunut.. Siis näinkin lyhyessä ajassa, ajatelkaas. Mähän aloitin tän peruskurssin siis maaliskuun alussa. Tän viikon treeneissä vatsalihakset on ollut kovimmilla, mutta tekee varmasti mulle ihan hyvää. :PP Peruskurssi loppuu tämän kuun lopussa. Tämän kun läpäisen hyväksytysti (siis toivottavasti) haluaisin kyllä mielelläni jatkaa.. Hinnat ovat vaan aika kovat, että täytyy miettiä mistä mä pystyn nipistämään kun nykyäänkin on niin tiukkaa. Kunnollinen harrastus kun olisi hyvä juttu. Myös varusteiden hinnat oli melko korkeita...

No.. Se siitä. Iso mukillinen smoothieta vetästy naamaan ja nyt voi hyvillä mielin datailla hetken. ^^'

Tänään mun äiti tuli Bonnien kanssa meille kyläilemään. ♥ Bonnie kävi luovuttamassa verta (kyllä, koiratkin voivat sitä tehdä) ja sitten suuntasivat meille. Syötiin pullaa ja käytiin metsäkävelyllä. Piipahdettiin jopa merenjäällä käpyttelemässä. Hui. Samukin käveli melkein koko reissun ihan itse ja olin äärimmäisen yllättynyt ja ylpeä hänestä. ♥ Mummin tuomat saippuakuplat tosin ehkä auttoivat asiaan..



Huomennakin on luvassa oikein kiva päivä. ♥ Lähestulkoon vuoden jälkeen näkemään kummi(tus)tyttöäni ja äitiänsä. Äitinsä on siis myös Samun kummi(tus). Suunnataan ehkä Manskun mäkkäriin ? Se on ollut aika vakkari. :P Siellä lapsoset voi pienessä leikkijutussa touhuta. =) Samulle tuli juuri sopivasti tänään Mäkkärin perhekerhosta synttärionnittelutkin. Nimittäin saa ilmaisen lastenaterian. ^^'

Heidän näkemisen jälkeen suunnataan mun isovanhemmille viikonlopuksi. Tuntuu siltä, ettei olla oltu siellä aikoihin. Ihanaa mennä. =)

Siispä toivottelen teille kaikille oikein hyvät viikonloput jo nyt ! ^^' Suuntaan itsekin hiljalleen nukkumaan. Käyn vaan kaappaamassa Samun isin vierestä mun viereen. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)