perjantai 6. huhtikuuta 2012

:]

Heipähei ja mukavaa pääsiäistä! (:

Meillä menee pääsiäinen ihan kotosalla, ei ole mitään kummempia suunnitelmia. Tänään käytiin pojan ja yhden kaverin ja sen vauvelin kanssa Hoplopissa. Oli tosi kivaa ja reilu pari tuntia vierähti tosi nopeasti. Samu ajeli erilaisilla autoilla siellä suurimman osan ajasta, mut myös liukumäessä ja pallomeressä käytiin muutamia kertoja. 

Maanantaina kotiuduttiin viimeisimmältä laivareissulta. Olin siellä Samun ja mun äitin kanssa. Siskon piti myös tulla, mutta se oli kipeenä. :/ No, Silja Line tuli mun mielestä ihan typerään paikkaan ja kävelymatkaa kaupungille oli hirveästi. Joo, käveltiin. :DD Noh, liikuntahan tekee mulle kyllä ihan hyvää. Oli kyllä kaikinpuolin ihan hyvä reissu kuitenkin. (: Silja Linen buffettiin olin kyllä melkoisen pettynyt.. Aamupalabuffet taas oli ihan hintansa väärti. Leikkipaikka oli Viikkariin verrattuna paljon isompi, mutta näin pienen kanssa turhankin iso, kun kokoajan sai juosta perässä ja varoa, ettei jää isompien alle. Tämän reissun ja kahden reilun kuukauden sisään tapahtuneen Viikkarin risteilyn perusteella, on Viikkari ollut mieluisampi. 

Joops. (:




Meillä juhlitaan ensi viikon sunnuntaina Samun 2-vuotissynttäreitä (apua, mihin tää aika on kadonnut..) ja pitäisi pikkuhiljaa aloitella jotain suursiivousta. Huhhuh sitä urakkaa! Viime kertoina on jäänyt aina vähän viimetinkaan. :D Isot juhlat taas tiedossa! Vieraitahan tulee vissiin 26, jos kaikki kutsutut tulevat paikalle.. Mulle kelpaisi pienemmätkin juhlat (ahdistaa kun on sitten niin ahdasta), mutta tässä ei kuitenkaan oo kutsuttu kuin mun ja Jonin sisarukset (+heidän mahdolliset kumppaninsa), isovanhemmat, isoisovanhemmat ja kummit.. Näin sitä porukkaa kertyy! Huih! 

Sisko tulee onneks kait avuksi, niin saadaan tarjoiluja tehtyä itte. Kaikennäköistä pitäisi saada väsättyä ja kaikennäköistä pitäisi jaksaa käydä kaupasta ostamassa. Uus kahvinkeitinkin pitäis nyt nopsaan käydä ostaa, kun Samu rikko edellisen. >< Eihän se mua varsinaisesti oo haitannut, tai Joniakaan, kun ei me juoda kahvia.. Synttärilahjankin Samulle tilasin tällä viikolla, toivottavasti se nyt ehtii ensi viikoksi. <3 Toivottavasti poika lahjastaan tykkää!

Nyt kuitenkin vielä hetki tässä koneella. Kai se täytyisi käydä pikkumiÄs kohta herättään, johan se on 3h nukkunut. :DD Tais olla rankkaa hoplopissa.

IHANAA ÄSISTÄ! SYÖKÄÄ PALJON MMIÄ! (Samukin heräs, Joni haki sen rattaista!)

3 kommenttia:

  1. Tuun tottakai sillon avuks sinne! : ))<3 pitää alkaa suunnittelee mitä siel tarjotaan, koska haluun olla mukana tekemäs jotain sinne.

    VastaaPoista
  2. Mä tykkäsin laivana Siljasta enempi ku Viikkarista. Buffetti safkaki oli maukkaampaa Siljalla ku Viikkarissa mielestäni :) Mutta makuasioista ei voi kiistellä ;-)

    Meilläki reilu kuukauden päästä neitisen 2v synttärit. Silti on kaikki (tuttuun tapaan) valmiina, siis plääni mitä tarjoilen ja ketä kutsun :) kutsukortteihin on tarvikkeet hankittu eli eikun askartelemaan..

    VastaaPoista
  3. Anne, huomenna nähdään. :}

    Ida, juu no ei tietty makuasioista voikaan kiistellä. Mä en itte käynyt edes Viikkarilla buffetissa, että en voi edes vertailla. En vaan kummemmin tykännyt tosta Siljastakaan..

    Niin teilläkin on synttärit jo noin lähellä. :]

    VastaaPoista

Piristäisitkö vähän? :)