perjantai 15. helmikuuta 2013

TI - TO

Perjantaissa ollaan taas. Viikko vierähti aika mukavissa merkeissä. ♥

Maanantaina oli polskuttelu ja oli KIVAA. Kaikki sujui mallikkaasti ja Samukin sukelteli taas innolla. ♥ Ensi viikolla olisi taas valokuvauskin..

Kerhopäivät menivät taas oikein kivasti ja hienoja taideteoksia tuli taas kotiin pojan mukana. Hihih. Vuosien kuluttua mullakin on sitten kasoittain Samun taidetta kuten äidilläni on mun ja siskoni tekeleitä.

Tiistain kerhon jälkeen suunnattiinkin mun äiskälle eli siis Samun koiramummolle. Alunperin meidän piti mennä sinne vasta tänään perjantaina, mutta äitillä onkin menoa.

Käytiin vähän laskemassa mäkeä, muovailtiin muovailuvahalla, Samu touhuili Bonnien kanssa, katseli Shrekiä eikä oikeastaan ihmeempiä. Kivaa oli ja mulle aina rentouttavaa. ♥

                                                       Ihan huikea taulu äidilläni ! :)

Keskiviikkona iltasella kotiuduttiin ja mä tekaisin ruoan nopeasti ja läksin itse pelailemaan.

Eilinen olikin mun normista suuresti poikkeava päivä, mutta oli kivaa. Vaihtelu virkistää ehdottomasti ! Olin auttelemassa tuttua siivousjutussa. Lounaalla käytiin aika mainiossa thaimaalaisessa.


Tuon jälkeen menin siskoni kanssa Kinopalatsiin katsastamaan Lumoava kirous -leffan ennakkonäytöksen ja se todella yllätti mut. :) Olin varautunut johonkin vähän hömppään leffaan, mutta se olikin aika kiva ja tykkäsin niistä päänäyttelijöistä. Kakkososaa siis odotellessa. Sisko toi mulle myös itsetekemäänsä mysliä, joka on aika namia. Tänään aamulla sitä maistoin ekan kerran. ^----^  Se sisälsi mm. kaurahiutaleita, inka-, goji- ja mulperimarjoja ja pakastekuivattuja marjoja. Itse söin sitä jogurtin kanssa, mutta Samu popsi ihan sellaisenaan. =) Kiitos Anne. ♥ Toi mulle myös ison kanssa kuivattuja hedelmiä (ne mansikat oli huikean hyviä, niitä lisää), mutta popsittiinkin iso rasiallinen leffan aikana. :D



Kiva ystävänpäivä siis oli. ♥

Itte suuntasin vielä pelailemaan tuon jälkeen. Sain ystävänpäiväruusunkin, oi! Ihan poikki kyllä olinkin kun myöhään pääsin kotiin. Uni maittoi todellakin!


Tänään ollaan oltu ihan kotosalla vaan eikä mitään ole ohjelmassakaan. : ) Jotakin sapuskaa pitäisi vaan keksiä. ^^'  (krhm, tilattiin pizzat ja niitä ootellaan)

4 kommenttia:

  1. Kiitos vielä eilisestä, mainio leffa, seura ja herkutkin! :) Hyvä, että mysli maistuu. Voisin tehdä uudemmankin kerran, kunhan eka satsi loppuu :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. ^^ Samu ja Bonnie on kyllä ihan suurimpia ystävyksiä. :) Hyviltä ruoat maistuikin, nams. ^^'

      Poista

Piristäisitkö vähän? :)