sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Tiikerinpentu virpomassa!

Tänään palmusunnuntaina Samu kävi virpomassa ekaa kertaa elämässään. ♥♥

Eilisilta menikin pajunoksia koristellessa ja niistä tuli kyllä melkoisen hienoja. Me kaikki koristelimme jokainen muutaman oksan!


Voi miten kaunis tuo lapseni onkaan. ♥♥♥♥

Tänään heti aamulla herättyään, Samu tokaisi mulle sängyssä, että "äiti, sit ku me ollaan syöty ILTAPALA, ni lähetäänks me sit sinne arpajaisiin? : D" Korjasin sitten vähän, että kun ollaan syöty AAMUPALA, niin lähdetään virpomaan, ei arpomaan. :DD Haha!

Koitin aamupäivällä sitten pohtia, että miten tuo lapsi puetaan ja hauskahan siitä tuli. Siskoni (thänks♥♥) maalasi Samulle naamaan vielä tuon ihanan "maskin". Siitä tuli upee!


Korin virkaa toimitti ämpäri, joka kelpasi tähän hommaan aivan mainiosti!

Samusta oli aika jännittävää käydä naapureiden ovilla ja välillä meinasi vähän lausuttavat sanat unohtua ja tarvitsi vähän tukea äidiltä. ;) Hienosti meni kuitenkin. Oon niin ylpee! ♥

Jännitin itse sitä, että avaako kukaan ovea. Varoittelin Samua jo etukäteen siitä, ettei kaikki välttämättä avaa. Näinhän se oli nytkin, mutta herkkuja kyllä tuli koko ämpäri täyteen. :]


Ekassa kuvassa ekan oven palkka ja vika kuva siitä kun koko kierros oli tehty. ^-------------^


Siis mä oon niiiiin väsyneen näköinen, että hohhoi. :D Ehkä silmätkin katsoo jotenkin oudosti ja näytän VANHALTA ja äääää! : DD Mutta joku kuva mustakin. Tuossapa muuten myös minun ihana uusi kamerani, jolla kaikki tämän postauksen kuvat, lukuunottamatta kahta, on otettu. Jeij!

Herkuttelun täyteinen päivä, ohhhoh! :) Iltapalaksi tosin poikakin onneksi pyysi puuroa. Taitaa herkkukolo olla ainakin huomiseen asti täynnä. ;)

Mä oon niin onnellinen. Tää päivä oli mainio, eilinen myös. Kiitos Anne. :)

Kävittekö te virpomassa tänään? ♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäisitkö vähän? :)